OMJ Papírové město II – Jak se vypořádat s brownfieldy?
Tato vyučovací jednotka je primárně určena pro práci v hodinách zeměpisu, přičemž obsahuje opory, které jsou určené pro práci s žáky s odlišným mateřským jazykem (dále jen OMJ). Žáci pracují s druhou částí videa Papírové město a mají hrdinům a zastupitelům města pomoci rozhodnout o budoucnosti staré továrny za městem. V lekci žáci pomocí metody T-grafu zpracují výhody a nevýhody ve videu navržených možností a následně rozhodnou ve prospěch jednoho návrhu.
Online aktivity k lekci
Materiály k lekci
- Lekce s oporou pro žáky s OMJ - Jak se vypořádat s brownfieldy?.pdf
- Lekce s oporou pro žáky s OMJ - Jak se vypořádat s brownfieldy?.docx
- T-graf – Luxusní residence.pdf
- T-graf – Luxusní residence.docx
- T-graf – Komunitní centrum.pdf
- T-graf – Komunitní centrum.docx
- Spojovačka pro žáky s OMJ - Pojmy udržitelné město.pdf
- Spojovačka pro žáky s OMJ - Pojmy udržitelné město (řešení).pdf
- Spojovačka - Pojmy udržitelné město.pdf
- Spojovačka - Pojmy udržitelné město (řešení).pdf
- Předučení pro žáky s OMJ.pdf
- Předučení pro žáky s OMJ (řešení).pdf
- Předučení pro žáky s OMJ - karty.pdf
- Předučení pro žáky s OMJ - karty.pptx
- Doplňující tematické podklady pro učitele.pdf
Super administrátor - 25. 11. 2022 18:19
Tuto lekci velmi doporučuji. Je vhodná na zpracování jako větší projekt, kde můžete navázat na brownfieldy ve Vašem okolí. Žáci tak mohou samostatně tvořit a zpracovávat možnosti Vaší obce/Vašeho města. Michaela Vítková, ZŠ TGM Náchod (spolupráce v rámci pilotování)